hard core

2012-11-05 | 17:29:10
Yepp, såhär snygg och uttråkad är jag nu.
HATAR att plugga, skolan är så inte min grej. Vill börja jobba NU, hjälpa människor, vara aktiv och glad. Inte sitta bänkad framför en dator eller en skolbänk med högar av plugg och massa krav och deadlines...
Om en stund skall jag och Becca hoppa på bussen upp till mig, sedan direkt ner till Friskis för ett boxpass. Idag fyllde jag nämligen på mitt proteinpulver-förråd, så nu ska jag kötta! (och gå ner de där förbaskade kilona jag gått upp de senaste månaderna) HARD CORE
Hörs sen darlings

Kommentarer
Postat av: louise

Hejsan! Försöker själv ändra på mina kost och träningsvanor men undrar vad för proteinpulver du köpte, när du tar det och så? :)

2012-11-09 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0