FEGA FITTTJUVAR!!!!!!!!!

2012-11-11 | 14:32:41
Jag är så SJUKT arg just nu. Har varit på Sportlife med Becca för ett morgonpass. Tog bara med mig jackan och slängde in den i ett skåp tillsammans med Beccas jacka. Och tro fan att någon jävla fitta har varit och rotat i mina fickor och tagit pengarna som låg där i?! Så jävla idiotiskt. Vem fan gör sånt? Är så sugen på att slå sönder en sån feg och fattig person!
En sådan incident skulle ALDRIG hända på t.ex. friskis. Alla är så jävla hjälpsamma och mogna där, vem i hela friden får för sig att gå in och rota bland någon privata tillhörigheter??!?!??
ÄR SÅ ARG ATT JAG KOKAR ÖVER!!!!!!!! FITTAN SOM GJORDE DETTA SKA DÖ!!!! typ. Hade jag kommit in i samma sekund som denna fega jäveln hade stått där och rotat i mina fickor hade jag utan tvekan slått skiten ur henne. ÅÅÅÅÅHHHH !"!¤#"%%#"&¤&/%¤(/%&(&%(%&#¤%#"#¤"!¤#&¤%()!!!!"!#¤!¤#&¤/%&(

Kommentarer
Postat av: Johan

What a bitch!!!

Svar: eller hur, usch!
Klara Miller

2012-11-13 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0