beautiful qote by pooh

2012-11-14 | 13:39:38
Godmorgon mina kära läsare!
Inatt var jag som sagt på premiären av Breaking dawn part 2, och satan i gatan vad bra den var! (antar att jag lär ändra inställning till den när jag ser den för andra gången, de är alltid sämre då..)
Tyckte dock det var synd att Renesmee hade så få repliker.. Men ah, bra som fan var den i alla fall.
Imorse var jag helt död, då jag kom hem mycket sent. Så fick bli till att jag stannade hemma idag för att jobba här istället. Känns som att jag börjar få feber också, vilket jag verkligen hoppas att jag bara intalat mig. Orkar inte bli sjuk nu
Saknade min fruga inatt också haha, då jag sov ensam för första gången på flera veckor. Förstår verkligen inte hur folk i seriösa förhållanden klarar sig när det tar slut? Man känner sig så sjukt ensam.
Får se till att skaffa mig en enorm hund eller något som jag kan ha bredvid mig i sängen om nätterna.
 
Nu skall jag råplugga, vi hörs på mina pluggpauser hihi
 
Isak Danielson – Skyfall och Isak Danielson – Silhouettes, två nya favoriter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0