ännu en slängkyss

2012-11-10 | 15:44:02
God förmiddag hörni!
Vad har ni haft för er denna mulna lördag? Själv vaknade jag upp hos Malin bredvid min bästa, stack hem och åt frukost, solade och hann med en sväng på torp. Fick köpt mig två superfina toppar, ett par shorts inför vår sommar på Rhodos och en tjocktröja. Gött! Skulle helst vilja byta ut hela min garderob just nu, är så trött på skiten! Tänk hur härligt det skall bli när man flyttar hemifrån och har alla garderober helt för sig själv, då jävlar ska jag ha en massa kläder!
 
Nu sitter jag nyduschad i Beccas säng och småpluggar lite, om en stund skall vi bege oss ut till Lane för att fira vår tredje halva (kan man säga så?) Lina som fyller 18 nästa vecka. wihoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0