18.55

2012-11-28 | 18:55:33
Plugget går otroligt dåligt just nu. Avskyr när man fastnar i en röta. Har inte kunnat äta idag heller.. fått i mig en banan på hela dagen. Inte ens godis eller chips vill ner - och då är det problem kan jag tala om!
Tror jag börjar bli sjuk, och det vill jag verkligen inte då jag har massa saker att se fram emot nu.
Ska försöka övertala mamma att låna ut sitt kort så jag kan tröstshoppa lite på nätet, och sedan, om kroppen har ork skall jag försöka träna någon timma.
Mycket klageri blev det nu haha, men å andra sidan vill jag bara säga att jag har ett jävligt bra liv. Det finns så mycket saker och många personer som jag uppskattar och älskar att vara i närheten av. All kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0