the weary kind

2012-07-16 | 23:21:45
Linne - JC, Shorts - Levis Strauss & Co, Solglasögon - rubb och stubb, Armband - forever21
 
Nu är vi hemma från födelsedagsfirandet för den lilla sötnosen och skall snart sätta på en skräckis!
Kollar ALDRIG på skräckfilmer (kan endast kolla med en stark kille vid min sida, men idag får Felicia ta den platsen) då jag blir så rädd att jag slutar andas för minsta lilla sak. Har sett ca fyra stycken i hela mitt liv, och dör varje gång.
Idag skall vi se The Orphan, en jag sett förut med en vän, så det ska väll gå bra eftersom jag vet hur den slutar.
Godnatt mina små troll

Kommentarer
Postat av: rebecca

Finasteee!!

Svar: Du är den finaste gosis!
Klara Miller

2012-07-17 @ 00:08:50
URL: http://rebchri.blogg.se
Postat av: Linn

Snygg babe!! Och fan va långt ditt hår är nu! :) <3

Svar: Taaack sötis! Du är snyggast!!! Får ses snart tycker jag hörru! <3
Klara Miller

2012-07-18 @ 12:05:12
URL: http://Linnzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0