svar på tal

2012-07-15 | 22:52:55
 
AnonymOm: open mind 2
Så sjukt fin! Vart får du din inspiration ifrån gällande kläder, smink och hår? :)
 
svar: Åh tack vad glad jag blir! :D Älskar kläder och allt som har med mode att göra, även om jag är kass på att följa det!! Oftast tar jag bara på mig det som ligger slängt på golvet - typ en soft t-shirt och smutsiga jeans, men annars hittar inspiration på bloggar, från kompisar, tidningar, kändisar och från instagram haha! :)
 
CarolineOm: My b-day
Hej! tycker du har en super blogg!! Men en fråga, kan du inte svara helt ärligt. är du och sara ovänner? för hon var väl inte ens med på den här födelsedagsfesten som var för dig? puss!
 
svar: Tjenare! Åh taack, kul att höra! Jag och Sara är inte ovänner! :) Och festen i fredags var inte min, utan för min kära vän Jesper som fyllde i onsdags! Min fest kommer hållas i veckan som kommer förhoppningsvis! :)
Jag och Sara är inte lika nära som vi var förr dock kan jag medge, då ni kanske märker av att vi nästan aldrig
umgås längre. Men vi ses fortfarande på jobbet osv, bara inte varje dag som vi gjorde förr! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0