sad

2012-07-30 | 12:02:11
Godmorgon hörni! Nu vet jag vad det var! Jag är sjuk! Låg på toa igår och försökte spy för att jag mådde så dåligt, men gick inge vidare.. Idag vaknade jag dock upp med samma magont och halsen är helt svullen. Kul nu när jag är ledig osv.
Är sjukt sugen på att träna idag, men smart som jag är har jag glömt alla mina träningskläder hos pappsen. Får se vad jag skall hitta på istället.
Sitter just nu i kö till försäkringskassan också.. 89:onde plats....kul.
Hörs senare, och tills dess kan ni lyssa till denna ljuvliga låt Maroon 5 – Sad

Kommentarer
Postat av: emma

snygg tröja!!

Svar: Taack :D
Klara Miller

2012-07-30 @ 12:03:55
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: Anonym

kommer tröjan från?

2012-07-31 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0