lucky strike

2012-07-25 | 00:58:46
 
Idag har varit en riktigt dålig dag. Trivs för tillfället inte alls bra på mitt jobb, alla är sura och klagar för minsta lilla sak och det gör det så jobbigt att gå dit. Tur har jag i alla fall som fick pratat ut med mina underbara vänner Cornelia och Rebecca idag. Cornelia och jag drog även ut på en mysig nattpromenad. Vi flummade sönder som alltid (folk måste tro att vi är störda när de stöter på oss..) och fick mig ett väldigt bra avslut på en totalkass dag.
Imorgon och torsdag är jag ledig i alla fall, så skall se till att få mig massa sol, träna och bara må bra!
 
Förövrigt måste jag säga att jag är så tacksam för alla mina fina vänner, familjen och de jag håller kära. Bästa människorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min bästa finaste klara!!<3

2012-07-25 @ 01:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0