göteborg

2012-07-31 | 11:14:20
Kofta - Indiska, T-shirt - H&M Devided, Shorts - Levis Strauss & Co
 
Godmorgon darlings!
Igår hade jag världens mysigaste dag med mina gosisar Becca och Lina. De kom och tröstade mig på mitt pisshumör och dagen kunde inte slutat bättre. Bästa!
Nu skall vi alldeles strax hoppa på bussen in till stan där jag sedan skall byta till tåg mot götet med min snygga vän Anna. Blir förhoppningsvis lite shopping inför Rhodos och kankse något snyggt jag kan ha på min fest.
Hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snyggt!

Svar: ååh taack :D
Klara Miller

2012-07-31 @ 22:03:54
Postat av: linn

FINASTE <3

Svar: Tack finaste Linnis! <3
Klara Miller

2012-07-31 @ 22:57:27
URL: http://linnzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0