tpa

2012-12-23 | 21:56:54
Är på så fruktansvärt dåligt humör just nu. Är trött på allt - därav rubriken.
För tre månader sedan var jag världens gladaste tjej, jag var kär så in i helvete, kände mig älskad och allt var bara så jävla bra. Nu är det vinter och kallt (ifs älskar jag snön), skolan är åt helvete, har inte den jag vill ha, folk drar härifrån, jag hatar jul, är hungrig, grinig, inte tränat på länge, finns inga bra serier att kolla på, är BLEK, ful och ah. UUUUUSSSCCCCHHHH
Det absolut värsta är seriöst att vara utan någon man gillar/älskar. Låg och tänkte på det idag när jag hade en lugn stund för mig själv, hur otroligt ensam och tom man känner sig (även om man har VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTASTE VÄNNER). Längtar tillbaka så sjukt mycket till när allt var bra, men då var man dum nog att inte uppskatta det så mycket som man borde gjort. Behöver någon på samma sätt som då, som kan få mig att skina upp genom att bara skicka ett gulligt sms på morgonen. Sånt gör hela ens dag liksom.
 
/ fett arg och övertänkande brud
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med en öl (sup bort dina sorger) och kolla någon kass serie jag sett minst 90 gånger innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0