Kycklingsallad

2012-12-03 | 12:59:00

Hej på er!

Sitter i klassrummet just nu och väntar på att min andra lektion skall börja, 40 minuters väntan. Inte kul.

Kollade igenom bloggen nyss och insåg hur dåligt jag bloggat över helgen. Knappt ett inlägg om dagen liksom, illa illa. Nu är min kamera tillbaka i alla fall, så ska allt försöka ge er lite roligare uppdate.

 

Om helgen nu då: I fredags var det matlagarkväll (som alla fredagar) och vi var lata och löste lite tacos. Det var även denna dagen jag fick reda på några tråkiga nyheter, så var totaldepp och nere. [nog om det nu]
Lördagen spenderades hemma hos min älskade pappa ute på Ammenäs där vi hade en stor kalkonmiddag för att fira thanksgiving. Efter det drog jag en sväng till Gadd som fyllde år och efter det hem till Becca där vi myste med film. Söndagen bjöd på en låång sovmorgon, mys med mina tjejer, en lång lunch på stan, lagande av lasagne (tog nästan 2 timmar!!) och sedan mys.

Ganska lugnt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0