du är den finaste jag mött

2012-12-04 | 16:28:34
God eftermiddag kära vänner.
Sitter och lyssnar på astrologen med darin som jag bara inte kan tröttna på, så mysig. Skall strax ta mig en lång dusch och sedan sätta mig med plugget. Helt otroligt hur mycket jag har att göra i skolan, panik panik! Skall bli skönt med lov om några veckor.
Snö har vi ju fått här i Uddevalla nu också! Kunde inte vara lyckligare, snö är något av det bästa jag vet. Förstår dock inte hur det går ihop då jag hatar julen (är en riktig grinch..) haha. Men åh finns ju inget bättre än långa promenader i meterhög snö, längdskidor med fikapauser, snöflingor på ögonfransarna och röda små kalla näsor. Hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0