17:15

2012-12-09 | 17:15:33
Heej alla goingar!
I helgen har jag haft fullt upp och umgåtts med mina brudar. Därav inte suttit vid datorn... Appen för blogg funkar inte heller, av någon konstig anledning? Så ah, förlåt
Idag vaknade jag upp av en HEMSK mardröm om balen, usch vad arg jag var haha. Sedan ringde mamma och hämtade mig, sedan åkte vi en sväng till torp och kikade lite. Fick med mig ett fint linne som kan komma väl till användning.
Efter min korta torpvistelse ringde pappa, sedan drog vi ut för att övningsköra för första gången. LIVRÄDD var jag, men det gick rätt bra endå. Kan tänka mig att det blir roligare när jag känner mig mer säker vid ratten.
Efter 1,5 timmar i bilen körde vi upp till dalaberg för att lyssna på min lillasysters adventskonsert. Mysigt!
 
Nu sitter jag bänkad vid datorn med en äcklig tandblekning i munnen (hoppas den funkar) och skall plugga lite.
 
Hörs mer sen lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0