svar på tal

2012-08-27 | 13:23:33
hmm Om: Alice Cooper
haha hur fan känner du lennart??! XD
svar:
Han är en god vän till mina föräldrar och min granne ute på Ammenäs! :)
 
Anonym Om:  Sushimys 
Hej! Hur många bitar tog du? Vad kostade det?  Vart köpte du dem? Och till sist, hur smakade det?:d
svar:
Tjenis! Jag tog 8 bitar, det var ett luncherbjudande. Kommer inte ihåg.. 60 någonting?.. Köpte dem på Sushi resturangen som ligger bredvid Soul i stan i Uddevalla! :) Det var himmelskt gott! :D
 
Elin Oskarsson Om: Aztek
Fan va nice. Vad har du målat med?
svar:
Man tackar, man tackar! Jag har målat skalet med en himla massa nagellack! :)
 
Sofia kylander Om: Tired of beeing lazy
Sjukt snygg mage! Vad är den blåa vätskan? :)
svar:
Tusen tack Sofia, din är galet snygg den med måste jag säga! :) Den blå vätskan är BCAA, någon aminosyragrej från Energy Fys! :)
 
Gammal bild från arkivet
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du på Ammenäs? :)

Svar: Ja det gör jag, med min pappa! Och så bor jag på kurveröd inne i Uddevalla med min mamma :)
Klara Miller

2012-08-28 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0