svar på tal

2012-08-29 | 12:10:03
Ellen Om: Rhodos del 1
Var det en suparesa eller inte? Verkar inte som det på bilderna? :)
svar:
Detta är bara några få av alla de bilder som togs. Suparresa vet jag inte, vi drack 4-5 dagar och tog det relativt lugnt resten. Så en blandad resa kan man väll säga, men det är gött! Jag gillar nänligen inte att supa så värst mycket, blir alltid så bakis! Och att gå på gamla stan och kika i affärer på kvällarna var minst lika mysigt som att vara ute på en vild fest!

Vill bara tillägga att det inte är svett på min t-shirt på sista bilden, utan vodka (!!), bartendrarna kastade ut massa sprit över oss hela tiden, så jag var helt drypande blöt av alkohol när kvällen var över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0