notes on a sheet

2012-08-30 | 22:12:36
Godkväll!
Har fastnat lite framför datorn. Är jävligt sugen på att dra ifrån Uddevalla över någon helg, kanske Stockholm, Järvsö eller Helsingborg... hoppas på att något av det sker snart i alla fall. Skall försöka snacka lite med mina kontakter på respektive ställen och fråga om jag får komma över snarast.
Har lite problem med att bestämma kläder för morgondagen också, lär väll sluta i mjukis som vanligt. Fattar inte hur alla nya 1:or orkar gå supersnygga VARJE JÄVLA DAG förövrigt.
 
Imorgon skall jag träffa min gamla bästis från Orust över en öl, ska bli sååå mysigt! Var verkligen hundra år sedan vi sågs. Sedan består helgen av jobb på laxen.
Men nu skall jag få min skönhetssömn, puss natti!
Byxor - H&M, Tygväska - T-shirtstore, Jeansväst - Secondhand, Hoodie - H&M killavdelning (min brors), Mössa - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0