evileyes

2012-08-07 | 19:50:18

Godkväll! Sitter just nu i receptionen på friskis och softar till kass musik medan alla gymmar på som vanligt. Min hals är helt fucked up efter dagens träning... Att jag aldrig lär mig?! Men jag har ju turen att det inte är allt för mycket folk här idag, för de lär ju inte höra vad jag säger med min heshet.

Försöker tvinga Beccis och Linis att komma hit för att underhålla mig också, men får se hur det blir med det. Svårt att hinna umgås med vänner och dylikt när man jobbar hela tiden..

Imorgon skall jag i alla fall iväg till Liseberg för en trerätters och för att kika på ALICE COOPER!!!! Kan ni fatta?!? Han är ju hur grym som helst! Kommer dö starstruck-döden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0